Loppesæsonen nærmer sig

Vil din forening være en del af Søllerød Loppemarked, så kontakt Adam Brix.

Du kan nu tilmelde dig løbende til at være en del Søllerød Loppemarked.

Nogle foreninger havde en stand og uddelte brochurer og information, imens andre arrangerede konkurrencer, underholdning, musik og andre events. Man kunne f.eks. spille bridge med Bridge Søllerød og samle armbånd, få solcreme på og få testet sin viden hos Kræftens Bekæmpelse. Nærum Lokalteater underholdt på pladsen og solgte ud af gamle rekvisitter, og Vedbækgarden spillede hele pladsen op.

Alt sammen indslag som skabte opmærksomhed om deres forening på en sjov og indsigtsgivende måde.

Samtidigt var de med til at bidrage til et mere farverigt og levende loppemarked så tænk endelig aktiviteter ind i jeres besøg på markedet. Søllerød Loppemarked kan annoncere jer via Facebook og hjemmeside, med fotos, videoer og informationer omkring jeres forening.

På den måde kan Søllerød Loppemarked også hjælpe med at skabe aktivitet omkring jeres event.

Hvis I har lyst til at vende jeres idéer på forhånd, er I meget velkomne til det.

Hjælp til oprydning

Vi vil også meget have lønnet hjælp til oprydning om søndagen efter markedet, hvis det er noget jeres forening kan være en del af. Man må meget gerne deltage flere søndage i træk eller fordelt over sæsonen, da man så også kender rutinen. Lopper
pakker sammen fra kl. 14 og allerede fra kl. 14.30 kan man så småt begynde at fjerne skrald. Det plejer at vare 1,5-2 timer.

Vi har handsker, gribetænger og en skraldespand på hjul. Vi kan tage skraldet med, hvis man ikke kan have det selv.

Vi er tilbage på den gamle skovparkeringsplads ved Holte stationsvej og Kongevejen og har forskellige løsninger, hvad angår stande og placering.

Brug for stand?

Hvis man har brug for mere end en alm. stand, svarende til 2 p-pladser, så har vi også mulighed for det. Vi skal blot vide det i god tid. Der kan dog forekomme ændringer pga. parkerede biler eller andet uventet på pladsen. Nede på pladsen om søndagen vil I, udover mig selv, også møde Thomas Voss og Frederik Andersen. Vi er der fra kl. 5.45, og er som regel
nemme at finde med vores røde hatte. I kan også altid ringe til os på dagen, hvis I har brug for os. Her der det nemmest at ringe på loppemarkedets telefon: +45 22 20 05 44.

Tilmelding

Ønsker jeres forening at være en del af Søllerød Loppemarked så kontakt Adam Brix.

Vi glæder os til at være sammen med jer henover sommeren!
Skriv til Adam Brix på adambrix@live.com, (eller Ainfo@sollerodloppemarked.dk), eller ring på
på 28604561.